miercuri, 14 septembrie 2016

Țara lui Copy-Paste?

În 5 iulie, 12 iulie și 19 iulie 2016 publicam pe blogul personal http://nicolaeoaca.blogspot.ro o trilogie dedicată Comunicatiilor mobile din România în anul 2015: partea întâi - Utilizare, partea a doua - Venituri și partea a treia - Eficiența afacerii.


În seara zilei de 14 septembrie 2016, căutând pe Internet aveam să dau din întâmplare peste trilogia mea publicată pe site-ul Sfin.ro sub semnătura Sfin.ro la http://www.sfin.ro/actualitate/comunicatiile-mobile-romanesti-in-anul-2015/#comment-1410


Pentru a se ”diferenția” de mine, sau poate din comoditate, ”autorul” Sfin.ro,  a publicat trilogia mea începând cu sfârșitul adica Eficiența afacerii și continuând invers cu Veniturile și terminând cu Utilizarea. În plus nu au publicat nici graficele păstând însă textul de sub grafic (Sursă: operatori, estimări autor). 


Publicarea în aceste condiții - inversarea celor trei părți și mai ales lipsa graficelor, deși în text se făcea referire la ele, mi se pare lipsă de profesionalism.

Este adevărat că în 15 iulie 2016 am trimis la office@sfin.ro prima partea a analizei mele cu invitația de a o publica, însă la emaiul meu nu am primit niciun răspuns, pentru ca în 5 august 2016 să fie publicată întreaga ”trilogie” în condițiile descrise mai sus.  

Publicarea fără acceptul meu a analizei mele în trei parți este o încălcare a dreptului de proprietate intelectuală, care se pare a devenit un moft de vreme ce unii dintre ”înalții noștri demnitari” copiază pe rupte în teze de doctorat.
Aștept totuși reacția organelor competenete


Dr. Nicolae Oacă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu